گروه تئاتر قاب خالی

تئاتر یک ضرورت است چیزی شبیه نان که ضرورت زندگی است

تئاتر یک ضرورت است چیزی شبیه نان که ضرورت زندگی است

گروه تئاتر قاب خالی

این جا پاتوق مجازی گروه تئاتر "قاب خالی" است.

همدان_تویسرکان

سرپرست گروه سجاد طهماسبی

ایمیل ghabekhali_86@yahoo.com

اینستاگرام ghabekhali

آخرین نظرات

دو نمایش از شهرستان های تویسرکان و ملایر راهی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر کشور شدند.

×××

×××

به گزارش خبرنگار رودآور، بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی شهرستان تویسرکان با معرفی گروه های نمایشی و نفرات برتر صبح پنجشنبه 94/6/12 به کار خود پایان داد.

در این جشنواره با نظر هیئت داوران نمایش "نده آ"  به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمی از ملایر و نمایش "بلوغ بشر در آشپزخانه تقدیر" به نویسندگی و کارگردانی سجاد طهماسبی از تویسرکان برتر و به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر کشور معرفی شدند.

محمد قاسمی نویسنده و کارگردان نمایش "نده آ" در گفت و گویی، اظهار کرد: جوایز اول کارگردانی، اول نویسندگی،اول طراحی صحنه، اول بازیگری زن، دوم بازیگری مرد و اول موسیقی جشنواره را با همکاری دوستان توانسیم به دست آوریم.

به گزارش رودآور، کارگردانی دوم، نویسندگی دوم، طراحی صحنه دوم، بازیگری اولی مرد نیز به نمایش نمایش "بلوغ بشر در آشپزخانه تقدیر" از تویسرکان تعلق گرفت.

در این راستا «مهدی حاجی زین العابدینی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: دراین جشنواره 15 گروه در مرحله اول حضور داشتند که در مرحله بازبینی هشت گروه به مرحله جشنواره راه یافتند و در بیست و هفتمین جشنواره استان همدان در محل سالن مجتمع فرهنگی هنری فردوسی تویسرکان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار رودآور، نمایش "گفت و گو با باد" به نویسندگی اصغر خلیلی و کارگردانی فروزان حسینی از ملایر، نمایش "خنجره ها" به نویسندگی مهدی پوررضائیان و کارگردانی حمید محبی از کبودرآهنگ، نمایش "پدرانه" به نویسندگی آرش عباسی  و کارگردانی فرهاد لباسی از همدان، نمایش "پروین" به نویسندگی اتابک مهراد و کارگردانی اتابک مهراد و مسعود رضی از شهرستان نهاوند، نمایش "حسب حالی ننوشتیم" به نویسندگی فرهاد ارشاد و فواد ابراهیمیان و کاردگردانی فواد ابراهیمیان از همدان و نمایش "این جا وضعیت غیر طبیعیه" به نویسندگی و کارگردانی محمد مهدی کلهری از همدان، دیگر نمایش هایی بودند که در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان بر روی صحنه رفتند.

×××

منبع: رودآور

نظرات  (۱)

تبریک می گم
پاسخ:
سپاس فراوان! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی