گروه تئاتر قاب خالی

تئاتر یک ضرورت است چیزی شبیه نان که ضرورت زندگی است

تئاتر یک ضرورت است چیزی شبیه نان که ضرورت زندگی است

گروه تئاتر قاب خالی

این جا پاتوق مجازی گروه تئاتر "قاب خالی" است.

همدان_تویسرکان

سرپرست گروه سجاد طهماسبی

ایمیل ghabekhali_86@yahoo.com

اینستاگرام ghabekhali

آخرین نظرات

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

به گزارش خبرنگار رودآور، هیات داوران بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان همدان با سپاس از مسئولان برگزار کننده این جشنواره و احترام به هنرمندان شرکت کننده در این فرایند هنری با اذعان به اینکه جشنواره های تئاتر استانی به لحاظ شرایط عالی در بسیاری از استان ها برگزار نمی شود از متولیان برگزاری این جشنواره کمال تشکر و تقدیر را داشت و ابراز و امیدواری کرد  سنت حسنه حرمت به تئاتر که از اصول عام تجارت بیست و هفت ساله تئاتر کشور می باشد پابرجا بماند.

×××

×××

بر این اساس هیات داوران با نهایت تواضع نسبت به همه هنرمندان شرکت کننده و با مقایسه مجموعه آثار ارائه شده آراء خود را به بشرح زیر اعلام کرد...

 

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی شهرستان تویسرکان با معرفی گروه های نمایشی و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

×××

×××

به گزارش همدان آنلاین، در این جشنواره با نظر هیئت داوران نمایش نمایش "نده آ"  به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمی از ملایرو نمایش "بلوغ بشر در آشپزخانه تقدیر" به نویسندگی و کارگردانی سجاد طهماسبی از تویسرکان به عنوان نمایش های برتر شناحته شده و برای معرفی به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر انتخاب شدند.

 ×××

در مراسم اختتامیه این جشنواره برترین های بخش های مختلف نیز به شرح زیر معرفی شدند:

دو نمایش از شهرستان های تویسرکان و ملایر راهی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر کشور شدند.

×××

×××

به گزارش خبرنگار رودآور، بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی شهرستان تویسرکان با معرفی گروه های نمایشی و نفرات برتر صبح پنجشنبه 94/6/12 به کار خود پایان داد.

منتقد و کارشناس بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان همدان گفت: هنرمندان باید به گونه هنرنمایی کنند تا با ایجاد همزادپنداری موضوع مطرح شده را برای مخاطب قابل باور کنند.

 ×××

×××

به گزارش رودآور، روز اول جشنواره "نمایش بلوغ بشر در آشپزخانه تقدیر" به نویسندگی و کارگردانی سجاد طهماسبی از تویسرکان به روی صحنه رفت.

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان همدان با حضور هشت گروه نمایشی از شهرستانهای مختلف استان در تویسرکان آغاز به کار کرد.

×××