گروه تئاتر قاب خالی

تئاتر یک ضرورت است چیزی شبیه نان که ضرورت زندگی است

تئاتر یک ضرورت است چیزی شبیه نان که ضرورت زندگی است

گروه تئاتر قاب خالی

این جا پاتوق مجازی گروه تئاتر "قاب خالی" است.

همدان_تویسرکان

سرپرست گروه سجاد طهماسبی

ایمیل ghabekhali_86@yahoo.com

اینستاگرام ghabekhali

آخرین نظرات

به گزارش خبرنگار رودآور، هیات داوران بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان همدان با سپاس از مسئولان برگزار کننده این جشنواره و احترام به هنرمندان شرکت کننده در این فرایند هنری با اذعان به اینکه جشنواره های تئاتر استانی به لحاظ شرایط عالی در بسیاری از استان ها برگزار نمی شود از متولیان برگزاری این جشنواره کمال تشکر و تقدیر را داشت و ابراز و امیدواری کرد  سنت حسنه حرمت به تئاتر که از اصول عام تجارت بیست و هفت ساله تئاتر کشور می باشد پابرجا بماند.

×××

×××

بر این اساس هیات داوران با نهایت تواضع نسبت به همه هنرمندان شرکت کننده و با مقایسه مجموعه آثار ارائه شده آراء خود را به بشرح زیر اعلام کرد...

 

در بخش بروشور، هیات داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را به محمد محبی طراح بروشور نمایش "خنجره ها"  اهدا کرد.

 

در بخش موسیقی دیپلم افتخار و جایزه نقدی به آهنگسازان نمایش  "نده آ" مهدی حبیب وند و محمد ترکاشوند به عنوان دارنده رتبه نخست اهدا شد.

رتبه دوم این بخش همراه با لوح سپاس و جایزه نقدی به آهنگساز نمایش " پروین " وحید طاهری اهدا گردید.

 

در بخش طراحی صحنه نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به کیان مرادی طراح صحنه نمایش  "پروین"  به عنوان رتبه سوم و لوح سپاس و جایزه نقدی به سحر نوروزی طراح نمایش "بلوغ بشر در آشپزخانه تقدیر" به عنوان دارنده رتبه دوم اهدا شد.

در این بخش به عنوان رتبه نخست، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به طراح صحنه نمایش "نده آ" محمد قاسمی رسید.

 

در بخش بازیگری زن، هیات داوران از حضور هنرمندانه بازیگر کودک نمایش "حسب حالی ننوشتیم" خانم یسنا تکمه داش تقدیر به عمل آورد.

همچنین از بازیگران نمایش های " پدرانه" خانم معصومه زیوری نمایش "نده آ" خانم نگار پاکار و نمایش « اینجا وضعیت غیر طبیعیه » خانم لعیا عسلی نژاد با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بازیگر نمایش "نده آ " پری بارانی اهدا شد و این بازیگر توانست جایگاه نخست را از آن خود کند.

لوح تقدیر و جایزه نقدی به بازیگران نمایش "حسب حالی ننوشتم"  مرضیه درخشان نیا و نمایش "پروین " زینب دارایی که به طور مشترک دوم شدند اهدا شد.

همچنین از بازیگران نمایش های "پدرانه"  صالحه اسدی و نمایش "گفتگو با باد" فروزان حسینی با اهدا لوح و جایزه نقدی به عنوان دارندگان رتبه سوم تقدیر به عمل آمد.

 

در بخش بازیگری مرد، هیات داوران از بازیگر پیشکسوت نمایش "پدرانه " جناب آقای مرتضی تحصیلی تقدیر به عمل می آورد.

رتبه نخست ؛  تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بازیگر نمایش  "بلوغ بشر در آشپزخانه تقدیر" میلاد زنگنه اهدا شد.

رتبه دوم ؛  لوح تقدیر و جایزه نقدی به بازیگران نمایش های "پدرانه" احمدرضا جلیلوند و " نده آ" حنیف مظفری اهدا شد.

رتبه سوم؛ در این بخش از بازیگران نمایش های "حسب حالی ننوشتیم" محمود غفاری و « پروین» مسعود رضی مشترکا با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر به عمل  آمد.

 

در بخش کارگردانی هیات داوران به پاس نگاه ویژه به دفاع مقدس و حماسه شهدای غواص از کارگردان نمایش "حسب حالی ننوشتیم "  فواد ابراهیمیان تقدیر به عمل آورد.

رتبه نخست؛ تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به کارگردان نمایش "نده آ" محمد قاسمی اهدا شد

رتبه دوم؛ لوح سپاس و جایزه نقدی به کارگردان نمایش  "بلوغ بشر در آشپزخانه تقدیر" سجاد طهماسبی اهدا شد.

رتبه سوم؛ لوح تقدیر و جایزه نقدی به طور مشترک به کارگردانان نمایش "پروین " اتابک مهرداد و مسعود رضی و کارگردان نمایش "اینجا وضعیت غیر طبیعیه" محمد مهدی کلهری اهدا شد.


در بخش متن؛ رتبه نخست، تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نویسنده نمایشنامه "نده آ" محمد قاسمی و رتبه دوم، لوح سپاس و جایزه نقدی به نویسنده نمایشنامه "بلوغ بشر در آشپزخانه تقدیر " سجاد طهماسبی اهدا شد.

همچنین رتبه سوم؛ لوح تقدیر و جایزه نقدی به طور مشترک به نویسندگان نمایشنامه های "پروین " اتابک مهرداد و "اینجا وضعیت غیر طبیعیه"  محمد مهدی کلهری اهدا شد.


هیات داوران در پایان نمایش های "نده آ" به کارگردانی محمد قاسمی از شهرستان ملایر و نمایش  "بلوغ بشر در آشپزخانه تقدیر" به کارگردانی سجاد طهماسبی از شهرستان تویسرکان را به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی کرد.


به گزارش رودآور، دکتر یونس آبسالان، علیرضا استادی و کیهان ملکی هیات داوران بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان همدان بودند.

×××

منبع: رودآور

نظرات  (۱)

مبارکه آرزوی موفقیت داریم براتوووون 
امیدوارم ک ب جشنواره برین
پاسخ:
سپاس فراوان!
امید است :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی