گروه تئاتر قاب خالی

تئاتر یک ضرورت است چیزی شبیه نان که ضرورت زندگی است

تئاتر یک ضرورت است چیزی شبیه نان که ضرورت زندگی است

گروه تئاتر قاب خالی

این جا پاتوق مجازی گروه تئاتر "قاب خالی" است.

همدان_تویسرکان

سرپرست گروه سجاد طهماسبی

ایمیل ghabekhali_86@yahoo.com

اینستاگرام ghabekhali

آخرین نظرات

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

آثار راه یافته برای حضور در بخش مرور تئاتر ایران و فجر استانی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش ایران تئاتر، گروه انتخاب آثار برگزیده جشنواره‌های تئاتر استان‌های کشور، متشکل از افسانه ماهیان، ایرج راد، یونس آبسالان، محسن قصابیان و اتابک نادری، پس از ارزیابی آثار متقاضی این بخش، برگزیدگان خود را در ۲ بخش آثار راه یافته به بخش مرور تئاتر ایران و همچنین آثار معرفی شده به فجر استانی انتخاب کردند.

دبیرخانه این دوره از جشنواره با سپاس از همه گروه‌های شرکت‌کننده در این بخش، نمایش‌های  برگزیده را به شرح ذیل اعلام کرد . . . 

"مجلس مچاله خوانی" قاب خالی در فجر سی و پنجم!

برای نخستین بار در تئاتر تویسرکان اتفاق افتاد.

نمایش مجلس مچاله خوانی اثر گروه تئاتر قاب خالی به نویسندگی و کارگردانی سجاد طهماسبی به بخش مرور تئاتر ایرانِ سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.


از بین 60 اثر برگزیده ی تئاتر استان ها 15 اثر برای حضور در بخش مرور تئاتر ایران جشنواره فجر و 14 اثر برای شرکت در بخش تئاتر استان ها برگزیده شدند. سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر 1 تا 12 بهمن ماه 95 در تهران برگزار خواهد.


گروه تئاتر قاب خالی این موفقیت خود را مرهون تلاش همه اعضای خود از گذشته تا کنون می داند. این موفقیت را به گروه تئاتر مجلس مچاله خوانی تبریک گفته و آروزی درخشش در جشنواره تئاتر فجر را برای آنان آرزو میکنیم. 

نمایش «مجلس مچاله خوانی» به کارگردانی سجاد طهماسبی برگرفته از رمان معروف «نامه به کودکی که هرگز زاده نشد» نوشته اوریانا فالاچی است و در همایش آثار برگزیده جشنواره‌های تئاتر استان‌ها حضور دارد.

به گزارش ایران تئاتر، سجاد طهماسبی درباره حضور در این همایش و داوری آثار از روی فیلم اجرا، گفت: ‌«به‌طورکلی این اتفاق خیلی خوب است که کارگردان در این همایش‌ها حضور دارد و می‌تواند واکنش داورها، شرایط نمایش فیلم را بسنجد. امسال اکثر فیلم‌ها . . .