گروه تئاتر قاب خالی

تئاتر یک ضرورت است چیزی شبیه نان که ضرورت زندگی است

تئاتر یک ضرورت است چیزی شبیه نان که ضرورت زندگی است

گروه تئاتر قاب خالی

این جا پاتوق مجازی گروه تئاتر "قاب خالی" است.

همدان_تویسرکان

سرپرست گروه سجاد طهماسبی

ایمیل ghabekhali_86@yahoo.com

اینستاگرام ghabekhali

آخرین نظرات

منتقد و کارشناس بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان همدان گفت: هنرمندان باید به گونه هنرنمایی کنند تا با ایجاد همزادپنداری موضوع مطرح شده را برای مخاطب قابل باور کنند.

 ×××

×××

به گزارش رودآور، روز اول جشنواره "نمایش بلوغ بشر در آشپزخانه تقدیر" به نویسندگی و کارگردانی سجاد طهماسبی از تویسرکان به روی صحنه رفت.

«حسین صفی» دوشنبه در نشست نقد این تئاتر با بیان اینکه در هنر تئاتر، هنرمندان باید به گونه هنرنمایی کنند تا با ایجاد همزادپنداری موضوع مطرح شده را برای مخاطب قابل باور کنند.

وی پرهیز از پراکنده گویی را از ویژگی یک نمایش خوب دانشت و اظهار کرد: وظیفه بازیگران در یک تئاتر خوب سوق دادن مخاطبان به سمت هدف اصلی ارائه نمایش و نمایشنامه است.

این منتقد تئاتر استان همدان افزود: نویسنده و کارگردان نمایش " بلوغ بشر در آشپزخانه تقدیر" از خلاقیت خاص در این نمایش استفاده کردند که مخاطب را برای تماشا کردن تا آخر ماجرا نگاه می دارد که انتهای نمایش به کجا ختم می شود.

صفی همچنین ارتباط بین بافت، ساختار نمایشی و داستان را از ویژگی های یک تئاتر خوب برشمرد.

« سجاد طهماسبی»نویسنده و کارگردان نمایش "بلوغ بشر در آشپزخانه تقدیر" نیز عنوان کرد: این نمایش در حقیقت به به سرکوب بلوغی که در جریان تحولات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در اروپا و در یک بازه زمانی حدود 200 ساله رخ داد پرداخته است.

به گزارش رودآور، بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان همدان از نهم تا 12 شهریورماه سال جاری با اجرای نمایش در دو نوبت صبح و عصر در سالن فردوسی تویسرکان در حال برگزاری است.

×××

منبع: رودآور

نظرات  (۲)

واقعا هنرمندانی مانند شما باعث افتخار ما و همچنین باعث زنده نگه داشتن کورسویی امید در داشتن آینده ای روشن برای تیاتر استان است ...
من حرف الهام خانم روقبول دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی