گروه تئاتر قاب خالی

تئاتر یک ضرورت است چیزی شبیه نان که ضرورت زندگی است

تئاتر یک ضرورت است چیزی شبیه نان که ضرورت زندگی است

گروه تئاتر قاب خالی

این جا پاتوق مجازی گروه تئاتر "قاب خالی" است.

همدان_تویسرکان

سرپرست گروه سجاد طهماسبی

ایمیل ghabekhali_86@yahoo.com

اینستاگرام ghabekhali

آخرین نظرات

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر، عصر روز گذشته پنجمین نمایش 28 مین جشنواره تئاتر استانی همدان به نام مجلس مچاله خوانی به کارگردانی و نویسندگی سجاد طهماسبی در سالن مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با استقبال خوب تماشاگران به روی صحنه رفت.



طهماسبی پس از اجرا درخصوص متن و اجرا  گفت: نمایش نامه اقتباس از رمانی به نام "نامه کودکی که هرگز زاده نشد" اثر اوریانا فالاچی است.

وی افزود . . . : این رمان با سبک و شیوه ایرانی و استفاده از بحر طویل و نثر و نظم شعر نوشته شده است و  شیوه اجرایی هم از شیوه تلفیق کارهای مدرن و سنتی گرفته شده است.

طهماسبی که همچنین با طراحی نمایش حرکت سیال جنون در جشنواره حضور داشت خاطرنشان کرد: از اجراها راضی هستم چرا که بازیگران با همه توانشان و با هر آنچه که داشتند و همه کاستی ها و تنگناها و نبود امکانات مادی و سخت افزاری تلاش کردند و کار می کنند.

وی درخصوص تعداد زیاد بازیگران نیز اظهار کرد: کارگاه تئاتری در تویسرکان تشکیل شده که حاصل آن همین بازیگران بودند که این نمایش را کارگاهی اجرا کردند و یک ماه تمرین شد.

طهماسبی که لیسانس طراحی صحنه هنرهای زیبا را از دانشگاه تهران دارد، در زمینه نویسندگی کارگردانی و طراحی صحنه فعالیت می کند  گفت: از سال 81 در زمینه نمایش فعالیت خود را شروع کردم و از سال 86 نیز به صورت حرفه ای با گروه قاب خالی فعالیت خود را ادامه دادم.

وی با بیان اینکه این اجرا دهمین کار نمایشی است که به روی صحنه برده ام گفت: از دوره 19 در جشنواره تئاتر استانی حضور داشته ام و دو دوره نیز به جشنواره منطقه ای و یک دوره هم به جشنواره فجر راه یافته ایم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی